۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳

جزئیات برگزاری مرحله کشوری آزمون حفظ کل مؤسسه مهد قرآن اعلام شد

جزئیات برگزاری مرحله کشوری آزمون حفظ کل مؤسسه مهد قرآن اعلام شد

محمود کریمی معاونت آموزش موسسه مهد قرآن گفت:حافظان کل در آزمون شفاهی حفظ کل، بخش حسن حفظ ، صوت و لحن ، وقف و ابتدا و تجوید مورد ارزیابی قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود کریمی معاونت آموزش مؤسسه مهد قرآن گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده و دعوت از داوران کشوری، حافظان کل در آزمون شفاهی حفظ کل، بخش حسن حفظ، صوت و لحن، وقف و ابتدا و تجوید مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی افزود: حافظان کل عضو مهد قرآن شعب استان‌های تهران، یزد، اصفهان، قزوین، مرکزی، مازندران، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان و کرمان در دو نوبت از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد.

معاونت آموزش مؤسسه مهد قرآن ادامه داد: آزمون کتبی همچنین با ۵۰ سوال از جز یک تا ۸ (پایان سوره انعام) از تفسیر نمونه برای حافظان کل پیش بینی شده که به صورت برخط در استان‌های خود ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۸ مهر ماه از طریق سایت مؤسسه انجام خواهد شد.

پس از برگزاری مرحله کشوری و تعیین اسامی قبول شدگان از سوی داوران گواهینامه‌های کشوری حفظ کل قرآن به همراه هدایای ویژه به حفاظ طی مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.

آزمون‌های سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر ترنم وحی ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور از سال ۱۳۸۱ تا کنون (۱۴۰۳) برگزار شده است و رشد و شکوفایی بیش از چهار هزار حافظ کل قرآن در رده‌های سنی نوجوانان (متولدین دهه ۹۰)، جوانان تا بزرگسالان از آثار و برکات این رخداد کشوری است.

کد خبر 6251682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha